Vanliga frågor om Hotel Birger Jarl

Här får du svar på de vanligaste frågorna.

Borttappat & upphittat

Vänligen fyll i formuläret nedan. Vår personal kommer att kontakta dig så snart som möjligt.

Beskriv föremålet du saknar så detaljerat som möjligt, berätta också var du kan ha glömt det. Skriv gärna rumsnummer, datum och övrig information som du tror att vi kan behöva. Vi kontaktar dig för att bekräfta om vi hittat ditt föremål.

Hotel Birger Jarl förbehåller sig rätten att endast spara borttappade föremål i tre månader. Efter tre månader doneras föremålen till Immanuelskyrkan, därefter kan vi inte längre bistå dig med att lokalisera borttappade föremål. Hotel Birger Jarl tar inget ansvar för borttappade föremål och kan inte garantera att dessa återfinns.

Porto betalas alltid av mottagaren av det borttappade föremålet. Hotel Birger Jarl tar inget ansvar för föremål som försvinner i posten.

Borttappat & upphittat

Vänligen beskriv ditt föremål så noggrant som möjligt, berätta gärna var du kan ha glömt det och delge övrig information som du tror att vi kan behöva.
Om vi hittar ditt föremål kontaktar vi dig via email och postar det sedan till dig. Porto betalas alltid av mottagaren av det borttappade föremålet. Hotel Birger Jarl tar inget ansvar för föremål som försvinner i posten.